Poradna Bazény s Marimex - Dobrý den, v loňském roce jsem koupil filtraci prostar 4, byla v provozu celou sezonu bez problémů. Letos ...

Na Vaše dotazy odpovídá Aleš Vařil, specialista na nadzemní bazény, infrasauny, příslušenství a bazénovou chemii


Otázka: Dobrý den, v loňském roce jsem koupil filtraci prostar 4, byla v provozu celou sezonu bez problémů. Letos po instalaci trvale vytéká voda z odpadního otvoru i když je ventil nastaven na filtraci a tlak je stále na nule. Můžete mě poradit? Filtrace je ještě víc jak rok v záruce. Jaroslav JIráček Krále Jiřího 25 360 01 Karlovy Vary tel. 604 233 099
 
Odpověď: Dobrý den, děkujeme za zájem. Pokud máte filtraci stále v záruce není nic jednodušího využít našeho servisu - Tel.: 261 399 951, E-mail: servis@marimex.cz, nebo našich reklamací - Tel.: 261 399 961, E-mail: reklamace@marimex.cz.