Hypotéční banka představila svou novou obchodní strategii

Hypoteční banka: hypotéka střižená na míru znamená až 333 kombinací

Praha, 22. února 2005 – Individuální nastavení hypotéky na základě až 333 variant úvěru je základem nové obchodní strategie, kterou dnes představila Hypoteční banka.

 

 Hypotéka je produkt, který lidem nabízí řadu možností. Zdaleka ne všechny jsou zatím v ČR
k dispozici. My jsme specialisté na hypotéky a novou nabídkou opět posouváme hypoteční trh o další krok kupředu. Díky 333 kombinacím jsme schopni klientům úvěr střihnout na míru a přizpůsobit výši měsíční splátky představě, s níž do Hypoteční banky přicházejí,“ říká generální ředitel Hypoteční banky Jan Sadil.

 

Hypoteční banka současně začíná nabízet jako jediná u nás progresivní a degresivní splácení s variabilním nastavením. To znamená, že průběh splátek si každý může zvolit podle svých finančních možností. Lidé s nízkými příjmy mohou začít se splátkami, které jsou oproti anuitnímu způsobu splácení nižší až o více než 50 %. Naopak ti, kdo mají vysoké příjmy, si mohou počáteční splátky zvýšit až o 100 % anuitní splátky, a ušetřit tak na úrocích, které v průběhu trvání hypotéky zaplatí. 

 

Další novinkou je možnost použít na cokoliv, např. na vybavení nové domácnosti, až 20 % (max. 200 tis. ) z klasické hypotéky na nemovitost, a to v rámci jednoho úvěru. Tuto neúčelovou („spotřebitelskou“) část klient získává za stejně nízkou úrokovou sazbu, kterou např. u tříleté fixace Hypoteční banka nabízí od 3,95 %.

 

§         Přehled variací hypoték a popis nových služeb naleznete na následujících stranách

§         Matice s přehledem kombinací produktů, služeb a úrokových sazeb naleznete v příloze

 

David Sahula, specialista PR, Hypoteční banka



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Bydlení rubrika