Hypotéky pro každého ?! Je to jen marketingový trik ?

Vladimír Urbánek (Kurzy.cz), 12.05.2005

V následující sérii článků se vám pokusíme zprostředkovat vlastní zkušenosti z hledání a vyjednávání vhodného financování pro řešení bytové situace.


Je to snadné a pro každého

Hypotéční trh v tuzemsku je i přes bouřlivý rozvoj v porovnání s vyspělými zeměmi údajně stále ještě v podstatě v plenkách a údajně ho čeká výrazný růst. Reklamní prostory a plochy v médiích jsou doslova zaplavovány lákavými nabídkami a slogany, které vesměs hlásají, že hypotéční úvěry jsou nyní již opravdu pro každého a jsou snadno a jednoduše dostupné. Pokud vás některé nabídky zaujmou a nebo prostě jen právě řešíte otázky kolem problému financování bydlení, brzy se s velkou pravděpodobností přesvědčíte, že reklamní slogany jsou jedna věc a realita věc jiná, mnohdy diametrálně odlišná. V mnoha případech se získání bankovního úvěru může změnit ve velice komplikovanou a někdy až absurdní "bitvu", která nijak výrazně nenaznačuje, že by se banky o klienty vysloveně rvaly nebo jim dělaly nějaká velká pomyšlení. Obecně platí, že je dobré se obrnit trpělivostí a dobře se připravit. Informace zjišťujte v dostatečném předstihu před plánovanou akcí a vyhýbejte se časovému presu při konečném rozhodování.


Další články:
Bonita, bonita, bonita - nic jiného hypotéční... 


V další části se budeme věnovat problému bonity žadatelů a obecné otázce posuzování rizik ze strany bank.

V názorech k této zprávě můžete zanechat otisk svých vlstních zkušeností na toto téma.
Názory na článek  Hypotéky pro každého ?! Je to jen marketingový trik ?
Na dané téma nejsou žádné názory.
Známkuj

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem


Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie

Články Realitní poradna