Kampaň plynařů: sleva na zateplení
V rámci nové kampaně zaměřené na úspory v domácnostech nabízí třicetiprocentní slevu na zateplení domu či bytu. Podle zástupců společnosti se primárně nejedná o akci, prostřednictvím které by RWE chtělo získat nové zákazníky. Částka pohybující se okolo 45 milionů, kterou za kampaň hodlají plynaři utratit, má být investicí do budoucna.
„Kampaň, kterou spouštíme, navazuje na tu z minulého roku, kdy jsme provedli snímkování termokamerou u čtyř stovek zákazníků. Tehdy jsme zjistili, že jen ve dvou procentech byly domy zcela bez závad,“ říká ředitel komunikace RWE Martin Chalupský. Nejvíce se podle loňských měření z domů vytrácí teplo okny, o něco menší ztráty mají pak na svědomí dveře a nedostatečné zateplení omítky. Sérii reklam a inzerátů s mottem"Netopte pánubohu do oken" mají podle Chalupského kvůli tomu doprovodit třiatřicetiprocentní slevy na zateplení od dvou smluvních dodavatelů, a to společností Sulko a Dektrade.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Hlavní zprávy z Stavba
- Fiala: Nechceme, aby rostla cena vytápění v bytech, aby rostly ceny pohonných hmot občanům (video)
- Zákaz starých kotlů platí, ale lidé výměnu odkládají. Léto je přitom ideální čas
- Lex plyn prošel: Solární kontroly nebudou, uhelné elektrárny dostanou zaplaceno za nezavření
- Rodinné domy i veřejné budovy ze dřeva. Vše o trendech energeticky efektivních domů přinese FOR ARCH 2025
- Zprávy ze Severu: Vedení Žatce umožní nájemníkům odkoupit byty v panelovém domě v ulici Dr. Kůrky (audio)
- Jak se v nájemním vztahu vyhnout pastem ve vyúčtování služeb - chyby, kličky a obcházení zákona