Český realitní trh obohatí CENTURY 21

Tuzemský realitní trh se po řadě špatných zpráv o dopadech finanční krize dočkal jedné zprávy dobré. Do České republiky vstupuje Century 21, největší realitní společnost na světě. Pro zájemce o koupi či prodej nemovitostí to znamená garanci bezpečné a rychle realizované transakce. Pro realitní kanceláře se jedná o příležitost k růstu pod prestižní světovou značkou.

 

Franšízová společnost Century 21 přichází do Česka s vysokými ambicemi: do pěti let se chce stát lídrem tuzemského trhu, a to především díky vyspělým službám, moderním technologiím a po celém světě úspěšném know-how.

 

„Jedním z důležitých pilířů Century 21 je systém důkladného a odborného vyškolení makléřů i samotných majitelů licence, na který navazuje kontinuální podpora ze strany centrály. Majitele licence školíme především ke správnému řízení své kanceláře, náboru a vedení makléřů. Makléři musí být nejen dobří obchodníci, schopní poskytnout odborné poradenství, ale také lidé, kteří dodržují přísně nastavený etický kodex. Makléři musí být jednoduše pro klienty skutečnými partnery, “ uvedl generální ředitel české pobočky Century 21 Aleš Mazgaj.

 

Podle něho musí každý realitní makléř každoročně procházet několikatýdenním školícím programem, ve kterém si osvojuje techniky sebeprezentace a obchodních dovedností, metody získávání zákazníků a zvyšuje si právní povědomí v oblasti realit. V České republice bude CENTURY 21 na vzdělávání makléřů a vedoucích kanceláří úzce spolupracovat s Vysokou školou ekonomickou.      

 

Ačkoliv společnost vstupuje na český trh oficiálně právě dnes, na jejích webových stránkách se už nyní hlásí první zájemci o koupi licence. Ta jim zajišťuje celou řadu výhod.

„Naši franšízanti získávají především osvědčené postupy a know-how, díky nimž se CENTURY 21 stala uznávanou a úspěšnou realitní společností. Dále nabízíme přístup k nejmodernějším technologiím, vzdělávacím programům, marketingovým a PR službám, ale také k síti dodavatelů, které může vlastník kanceláře využít a snížit tak své provozní náklady,“ dodal Aleš Mazgaj.  

 

Klienti pak mohou od Century 21 kromě přístupu k nemovitostem po celém světě prostřednictvím téměř 9000 franšízových poboček ve zhruba 70 zemích očekávat především záruku seriózního a vysoce etického přístupu, který oceňují klienti nejen ve vyspělých zemích jako USA, Francii, či Austrálie, ale i na nejlidnatějších trzích Číny či Indie.

 

České republice Century 21 plánuje, že během prvního roku působení prodá dvacet licencí, do tří let by jich pak chtěla mít zhruba 90. Do pěti let by pak kancelář Century 21 měla být v každém městě s více než 20 tisíci obyvateli. Vedle standardního zprostředkování obchodunemovitostmi bude Century 21 klientům rovněž radit, jak svou nemovitost lépe připravit k prodeji nebo pronájmu, zajišťovat financování nákupu nemovitostí, nabízet právní poradenství či konzultovat zvolení správného typu nemovitosti a vhodné lokality.

 

Profil CENTURY 21®:

·         Společnost založili v roce 1971 realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher, kteří otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii.

·         Z pohledu světového růstu byl průlomový rok 1998, kdy se společnost etabluje v Číně a získává tak jeden z největších světových trhů. Dnes se v Číně otevírají desítky poboček měsíčně a CENTURY 21 bude brzy disponovat sítí s dvěma tisíci kancelářemi. 

·         V současné době představuje CENTURY 21 síť s téměř 9 000 realitních kanceláří v 70 zemích světa.

·         Více než 165 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí.

·         V posledních letech se úspěšně rozvíjí prodej licencí CENTURY 21 také v postkomunistických zemích – např. Rusku, Polsku, Rumunsku, Estonsku či Srbsku.

·         Century 21 je v realitním světě úspěšnou a dlouhodobě respektovanou značkou. Dokazují to nejen rostoucí prodeje licencí na všech pěti kontinentech, ale i nezávislé průzkumy na nejvyspělejších trzích. Pozici nejznámější sítě realitních kanceláří potvrzují každé dva roky průzkumy vedené společností Millward Brown, která zjišťuje povědomí o obchodních značkách v realitách. V těch se CENTURY 21 soustavně umisťuje na prvním místě před všemi konkurenty na trhu. Např. v USA zná obchodní značku téměř polovina respondentů (47 %) a ve Francii dokonce tři čtvrtiny dotázaných (75 %).



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Zpráva dne z Ceny nemovitostí