Nový ředitel marketingu a PR společnosti Thermoil
Česká energetická společnost Thermoil se v průběhu roku 2008 rozhodla výrazně posílit své marketingové a PR aktivity, a proto funkci ředitele marketingu a PR převzal stávající jednatel a zakladatel společnosti Thermoil Richard Richtermoc.
Již od počátku roku 2008 věnuje část svých pracovních aktivit přípravě marketingových a PR strategií a vedení některých menších testovacích marketingových projektů, které by ukázaly správný směr, jak spotřebitelům v ČR poskytovat spolehlivé a ucelené informace o možnostech vytápění topnými oleji. V nové funkci chce okolo sebe shromáždit tým specialistů, kteří mu pomohou realizovat lokální i celostátní marketingové a PR projekty, které budou součástí zvolené marketingové strategie.
Richard Richtermoc je považován za uznávaného odborníka v oblasti energií a paliv. Před svým působením v Thermoilu byl společníkem a jednatelem úspěšné firmy zaměřené na velkoobchod s pohonnými hmotami a provozem čerpacích stanic. Od roku 1995 se cíleně věnuje energetice a vytápění domácností, podniků, administrativních a dalších budov a v neposlední řadě i temperaci zařízení stavenišť. Při řešení posledně jmenovaného spolupracoval i na stavbě O2 Arény v Praze nebo výrobního závodu automobilky Hyundai v Nošovicích. Denně studuje specializované zahraniční weby, odborné mezinárodní blogy a placené informační servisy zaměřené na trh paliv a energií a účastní se významných profesních konferencí u nás i v zahraničí. Je poradcem při návrhu a realizaci rozsáhlých energetických systémů a úspor energií, ale zajímá se zejména o ekonomické a ekologické vytápění domácností. Své znalosti v marketingu a PR získal dlouhodobým sledováním marketingových titulů a studiem úspěšnosti projektů propagace produktů a značek v českém i mezinárodním prostředí. Své znalosti dále doplňuje studiem na VŠEM (Vysoká škola ekonomika a managementu) v Praze. Hovoří plynně anglicky a německy (vysoká znalost slovem i písmem) a pasivně využívá ruštinu.
Richardu Richtermocovi je 37 let, ve volném čase se věnuje rodině a dvěma dětem, rád aktivně sportuje. Zajímá se o historii i možný budoucí vývoj vlivu státu a nadnárodních struktur na úkor osobní svobody jednotlivce.
O společnosti:
Thermoil je přední českou společností s celostátní působností v oblasti prodeje a distribuce topných olejů. Zajišťuje vytápění tisíců domácností a stovek podniků již téměř 15 let. Hlavním předmětem činnosti jsou dodávky a distribuce topného oleje extralehkého (TOEL) jako ekologického a ekonomického paliva a dodávky, montáže a rekonstrukce tepelných zdrojů a soustav pro vytápění domácností i průmyslových objektů. Thermoil zajišťuje také sezónní vytápění stavenišť a výstavních nebo průmyslových prostor a poradenský servis v oblasti vytápění, paliv, energií a energetických úspor.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Rok 2024 přinesl PSN rekordní prodeje: prodala 285 jednotek a rok 2023 tak překonala o téměř 40 %
- Mizérie stavebnictví nekončí, bytová výstavba se loni propadla o pětinu
- V Plzni odstartovala stavba bytového projektu Bydlení Šumavská. Šetří náklady i přírodu
- Vodíková konference H2 HEATING – Vodík na cestě k budovám: skeptický stát a odhodlaná odborná sféra
- Počet Pražanů na začátku roku po dlouhé době klesl, jde ale pouze o ojedinělý pokles
- Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model. Landis+Gyr a Colliers ukazují budoucnost pracovního prostředí