Kvalitní spánek je základem úspěšného dne

Rubrika: Interiéry
Jiřina Kavková (Bydlet.cz), 4.12.2012

Celonoční převalování, otlaky, bolavé klouby a ranní svěžest jako po celonoční šichtě v kamenolomu – takové je vaše každodenní vstávání pokud podceňujete kvalitní vybavení ložnice.

Cesta ke zdravému spánku začíná
Pokud spíte na rozvrzané dřevěné postýlce po příbuzných korunované molitanovou matrací, nečekejte ráno zázraky. Když jsme mladí, většinou padneme, kam padneme, ale s přibývajícím věkem a starostmi se klidný spánek stává spíše zbožným přáním. Rovněž mladé páry se k sobě z počátku láskyplně tulí na metr čtyřicet široké matraci, ale časem se vedle romantických tužeb objeví i touha pořádně se vyspat.

Právě ve chvíli, kdy si uvědomíte, že vstáváte čím dál podrážděnější a s bolavými zády, je čas vypravit se do obchodu nebo prozkoumat internetové nabídky a investovat do nového vybavení ložnice.

Jak správně vybírat?
Vyhněte se krátkodobým řešením á la dřevotřískové postele z IKEA a nepatrným upgradům jako je nákup zdravotního polštáře. Pořiďte si kvalitní rošt a matraci Dormeo, která vyhoví i těm nejnáročnějším zákazníkům se specifickými potřebami. Rozhodnete-li se pro výrobky této značky, zajistíte si prvotřídní spánek na celý život a za jednorázovou investici obdržíte trvalou hodnotu se zárukou až 15 let.

Nemusíte se bát, že vyberete špatně. U Dormeo máte až 90 dní na vyzkoušení matrace a v případě, že by pro vás nebyla ideální, rádi vám ji vymění za jinou nebo garantují vrácení peněz. My ale pevně věříme, že budete navýsost spokojeni – všechny matrace jsou ortopedické, anatomické, hypoalergenní a chráněné proti roztočům. Jsou prodyšné a navíc vyrobené z ekologických materiálů.

Není to pouze o matraci
Pokud je v kvalitě vašeho spánku i přes prvotřídní vybavení ložnice stále prostor pro zlepšení, řiďte se následujícími zásadami – 3 hodiny předtím, než ulehnete do postele, se vyhněte kouření cigaret a požívání alkoholických nápojů. Pár skleniček před spaním sice způsobí, že zaberete téměř ihned, ale nehledě na možnou ranní kocovinku není průběh spánkových fází ideální. Zároveň si na podobný rituál časem zvyknete a pak už bez „vínka na dobrou noc“ nezamhouříte oko.

Rovněž se nedoporučuje přehnaná fyzická aktivita před „večerkou“. Ten, kdo usiluje o pozvolnou a příjemnou cestu do říše snů by měl naopak relaxovat, napustit si horkou vanu nebo například rozehřívat levandulové esence. Dobrým služebníkem mohou i být i vhodné druhy bylinných čajů, ale hlavně zapomeňte na starosti všedního dne a dopřejte si klidné okamžiky. Stres je bohužel v dnešní době jednou z hlavních příčin neklidného spánku.

www.dormeo.cz

Názory na článek  Kvalitní spánek je základem úspěšného dne
Na dané téma nejsou žádné názory.
Známkuj

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem


Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie

Články Interiéry