Nejvíce ocenění na Effie 2017 získala kampaň SZIF
Státní zemědělský intervenční fond získal v soutěži Effie Awards Czech Republic 2017 za svou kampaň „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny“ dvě stříbrné medaile, a to v kategoriích „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“. Cílem kampaně bylo zvýšení edukace spotřebitelů na téma kvality potravin a důležitosti preference kvalitnějších potravin.
Ve středu 25. října proběhl slavnostní galavečer v kině Lucerna, na němž se udělovaly ceny za nejefektivnější reklamu roku – Effie Awards Czech Republic 2017. Skvělého úspěchu dosáhla kampaň Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) nazvaná „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny.“ Stříbrné medaile si odnesla hned ze dvou kategorií: „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“.
„Pro státní správu, jako je SZIF, je to velký úspěch. Vyplývá z toho, že i stát umí promyslet a připravit účelnou kampaň s výbornými výsledky a efektivně nakládat s prostředky daňových poplatníků,“ uvádí Martin Šebestyán, ředitel SZIF.
„Cílem této kampaně bylo podpořit v naší zemi potraviny, které jsou opravdu kvalitní, a vymanit se tak ze slevové spirály v obchodech. Představili jsme spotřebitelům animovaného panáčka Klasáčka jako ambasadora kvality. Jeho prostřednictvím jsme jim začali vysvětlovat, co je znakem kvality u různých potravin a proč je to vůbec tak důležité. Informačnímu formátu kampaně jsme pak podřídili i další komunikační kanály ,“ vysvětluje Martin Šebestyán .
Díky úspěšné loňské spotřebitelské soutěži se prodaly bezmála 3 miliony výrobků oceněných značkou kvality. Na základě červencové analýzy agentury GfK se pak následně zjistilo, že tržby těch značek, které byly v kampani komunikovány, vzrostly o neuvěřitelných 8 miliard korun se ziskem 1,2 miliardy korun. Z hlediska ukazatele návratnosti investice – ROI – kampaň dosáhla neuvěřitelného výkonu 4 142 %, což představuje návratnost 40 Kč při každé vložené jedné koruně do této kampaně.
„Obrat produktů Klasa rostl o téměř 5 % rychleji než celý trh. A to dokonce navzdory tomu, že v sortimentu KLASA výrobků od podzimu postupně mizí slevy,“ hodnotí úspěch kampaně ředitel SZIF . „Tímto bych rád poděkoval všem, kteří se na celé kampani podíleli a nadále podílejí, zejména však svým kolegům ze SZIF, dále pak spolupracujícím agenturám. Strategickým partnerem je reklamní agentura McCann Erickson Prague, která vytvořila koncept celé kampaně včetně maskota Klasáčka, veškeré vizuály a zároveň má na starost komunikaci v místě prodeje, PR a sociální sítě. Realizační část řídí 1 Year & More Production a mediální podporu zaštiťuje Knowlimits,“ dodává Martin Šebestyán.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Praha se loni rozrostla o 27 406 lidí, bytová výstavba za tímto trendem stále výrazně zaostává
- Stav zásob plynu v Česku stále postupně klesá a blíží se k 59% naplněnosti zásobníků - odhad nevyšel a zásoby klesly pod 60 %. Stav zásob oproti loňskému roku je nyní o 7,45 % vyšší
- Jihočeská Volyně nabídne vize pro celé české stavebnictví. Na dva dny se stane světovým centrem dřevostaveb
- Nájemní vztah se digitalizuje. Elektronický podpis nabízí již polovina pronajímatelů
- Copernicus: Sopečné emise SO2 z Islandu dosáhnou kontinentální Evropy
- PRŮZKUM: Za jídlo a koledu na Velikonoce utratíme průměrně kolem tří tisíc, ceny hlídáme více než loni. Tradiční zvyky ustupují domácí pohodě