Zařízení interiéru pro pohodové bydlení

Co by byl
domov bez zařízení a vybavení, ve kterém se člověk cítí dobře a může se
odreagovat? Otázky jako tato daly týmu Hornbachu ve spolupráci
s renomovanými návrháři podnět pro navržení čtyř aktuálních trendů ve
Světě bydlení – Light & Easy, Fresh & Happy, Smart & Green a Pure & Simple II.
Na pohodlí a
útulnost v bydlení je brán důraz i pro letošní rok. Aktuální trendy se nesou
v duchu vyváženosti, komfortu a souznění s přírodou. Pohodlí,
útulnost a harmonie jsou základem pro aktuální trendy - Light & Easy a Fresh & Happy. Přírodní
materiály, živé rostliny a barvy v přírodních odstínech evokují souznění
s přírodou a jsou charakteristické pro trendy Smart & Green a Pure & Simple II. „Pro
realizaci těchto trendů nabízí Hornbach vše na jednom místě: od úpravy podlah a
stěn, přes osvětlovací tělesa, až po doplňky. Od března můžete vše zakoupit
v našich projektových marketech a e-shopu,“ říká Tomáš Tiurin, odborník ze
světa bydlení v Hornbachu.
Light & Easy – Prázdninová atmosféra
Méně někdy
znamená více. „Tento trend bydlení je věcný a zdrženlivý. Pracuje se světlými
kombinacemi tón v tónu, které jsou u zařízení doplněny dřevěnými prvky,“
sděluje Tomáš Tiurin z Hornbachu. Typickou
barvou jsou všechny odstíny bílé, kterou oživuje svěží zelená. Paletu barev
zdobí odstíny vápence, zimní modř, světle šedá a světle béžová. I nábytek se
objevuje v bílé a přírodní barvě. Zajímavým doplňkem mohou být
neopracované dřevěné nohy pohovky nebo houpací klec s pohodlnými poduškami.
Vyskytují se zde drobné nuance, podle světla a počasí. Svět bydlení ve stylu
Light &
Easy vytváří atmosféru plnou fantazie.
Fresh & Happy – Život v harmonii
Ve světě
bydlení Fresh &
Happy se představují stimulující barvy a jednoduchý nábytek. O faktor dobrého
pocitu se zde postarají polštáře a kožešiny. Zařízení tak působí velmi
harmonicky a moderně. Souhra lehkých, zelených, modrých a růžových tónů vypadá
svěže a přátelsky. „Drobné odstíny zelené v kombinaci s růžovou se jeví mimořádně
svěže a přátelsky. Barvy mají unisex vlastnosti. Velmi živě spolu reagují,“
vysvětluje Tomáš Tiurin z Hornbachu. Styl Fresh & Happy
vyjadřuje moderní, harmonický svět barev, který působí velmi mladistvě, ale vytváří
příjemný pocit domova pro všechny generace.
Smart & Green – Souznění s přírodou
Barevná
podívaná tohoto trendu bydlení vyvolává pocit pohody. Zářivé zelené tóny jsou
doplněny modrými barevnými akcenty. Zelená barva doma navodí atmosféru jako
v přírodě, rozveselí srdce i dům, její odstíny jsou svěží barvy plné
optimismu. „V interiéru nesmí chybět živé, pokojové rostliny. Zelené listí
je zobrazeno na textilních látkách, tapetách i obrazech. Zajímavými doplňky
jsou koberce a polštáře z přírodních materiálů,“ popisuje odborník
z Hornbachu. Styl Smart & Green tak vytváří přírodu mezi čtyřmi
stěnami. Vyjadřuje pocit pohody, chladivou přírodní oázu odpočinku, uklidňující
i oživující zároveň.
Pure & Simple II – Návrat k přírodě
Svět bydlení
ve stylu Pure &
Simple vytváří prostředí exotické atmosféry s konzervativními barvami.
Dominují rustikální zemní a přírodní tóny, dřevěné podlahy a nábytek.
Charakteristickými doplňky jsou textilní látky a ručně vyrobené příslušenství.
Na dřevěné podlaze se vyjímají dekorativní koberce ze sisalu a dalších
přírodních vláken. „Neopracované prvky si žádají jemné doplňky. Bydlení ve
stylu Pure &
Simple je inspirováno dánským trendem hygge, uspořádání působí nenuceně a
přívětivě,“ líčí Tomáš Tiurin z Hornbachu. Interiér vyjadřuje pocit teplého a útulného
domova.
Hornbach
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes pět generací. Společnost v současné době provozuje 154 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 zaměstnanců, z toho přibližně 1 430 v České republice.
Více informací na: www.hornbach.cz
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie
Články Interiéry
- Hledáte inspiraci na oživení pro svůj domov? Přinášíme tipy elegantních odstínů interiérového nátěru
- Češi opět investují do svých domovů: S oživením ekonomiky roste poptávka po rekonstrukcích koupelen
- Jak mít kuchyň vždy perfektně uklizenou: Tipy pro efektivní organizaci
- Realizace kuchyně s plyšáky a skleněnými houbami - tip kulinářského módního salonu
- Velikonoční brunch - inspirace k dekoraci interiéru s Westwing
- Trojúhelník, který šetří čas i kroky: Kouzlo vaření s perfektně uspořádanými kuchyňskými zónami