5 důvodů, proč je lepší prodat nemovitost na přímo
Ve chvíli, kdy se obrátíte na realitní kancelář, dostává se mezi vás a potenciální zájemce další mezistupeň. Ztrácíte tak přehled o tom, kde se váš inzerát nachází i zda ho makléř dostatečně zviditelňuje. Některé kanceláře inzerují jen na konkrétních serverech a nabídka se tak k mnoha lidem vůbec nemusí dostat.
Řešení: Zkuste přímý prodej přes prodejní portál, oslovíte tak lidi s opravdovým zájmem o nemovitost. Portál Bezrealitky.cz měsíčně navštíví půl milionu návštěvníků, které můžete kontaktovat přímo, bez zprostředkovatele a zbytečných zdržení.
2. Rozhodujete o všech zájemcích sami
Nespolehlivý zájemce dokáže prodej nemovitosti nejen znepříjemnit, ale často i zkomplikovat – třeba ve chvíli, kdy už máte domluvené stěhování do nového. Platit dva nájmy najednou nebo se nuceně starat o dvě nemovitosti není příjemná situace.
Řešení: Vybírejte si zájemce sami, ušetříte tak čas i peníze. Portál Bezrealitky.cz vám zobrazí všechny nabídky přehledně na jednom místě, navíc můžete zvolit z nabídky prověřených bezproblémových zájemců s ověřenými kontaktními údaji a prověřením jejich bezdlužnosti. Vyhnete se tak spekulantům i nedůvěryhodným osobám, které by mohly prodej vaší nemovitosti zkomplikovat.
3. Neplatíte provizi – průměrně ušetříte 160 000 korun!
Služby realitních kanceláří se v drtivé většině případů neobejdou bez provize, kterou platíte jako prodávající. Její výše se pohybuje kolem 4 % z ceny nemovitosti a většinou pokrývá určitý rozsah služeb. V mnoha případech však smlouva s realitní kanceláří nedefinuje přesně, co za své peníze navíc dostanete, a pak může přijít oprávněné rozčarování. Takže zaplatíte v průměru 160 000 a vlastně nevíte za co.
Řešení: Nebojte se využít k prodeji vašeho domu nebo bytu prodejní portály. Dokáží vám nabídnout stejný servis jako realitní kanceláře, navíc máte všechny potřebné informace na jednom místě a dostávají se k vám přímo. Na portálu Bezrealitky.cz můžete využít i služby prémiového účtu nebo doprovodných služeb, kdy vždy přesně víte, za co a kolik platíte.
4. Prodáváte rychleji – průměrně do tří týdnů!
Když prodáváte nemovitost, nechce strávit vyřizováním náležitostí a hledáním kupce několik měsíců. Pokud využíváte služeb realitní kanceláře, některé procesy se zbytečně prodlužují. Domlouvání prohlídek přes zprostředkovatele, čekání na odezvu makléře i prvotní výběr vhodných zájemců, to vše zabere čas navíc.
Řešení: Na Bezrealitky.cz trvá prodej nemovitosti v průměru pouhé tři týdny. Díky tomu, že odpadá prostředník v podobě makléře, se drtivá většina procesů velmi urychlí. Vy tak brzy získáte peníze za prodej a vaše nemovitost zase spokojeného kupce.
5. Platíte jen za to, co využijete
Mnoho majitelů nemovitosti sáhne po službách realitní kanceláře především proto, že chce mít záruku kompletního servisu. Platí tak často i za věci, které nepotřebují nebo by je zajistili levněji. Přitom vypracování smlouvy nebo odhad nemovitosti zajistí i portály pro přímý prodej.
Řešení: I při prodeji nemovitosti na přímo můžete využít služby, které vám zajistí všechny právní náležitosti, ať už se jedná o kupní smlouvu, vklad do katastru, sjednání hypotečního úvěru nebo úschovu peněz v průběhu prodeje. Na portálu Bezrealitky.cz si vyberete balíček služeb přesně na míru a získáte profesionální a kompletní servis.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Dům
- Léto je na chalupě ideálním časem pro rekonstrukci topení. Dobré je však mít již vyřešené zateplení a výměnu oken
- Starší byty pokračovaly ve zdražování, růst dosáhl meziročně až 29 procent
- Komunitní energetika láká české chalupáře k investicím do FVE panelů. Solární systém má na chatě pětina, dalších 30 % pořízení zvažuje
- Energošmejdi útočí na domácnosti i obce, účtují si paušální poplatky za nic
- Pražský trh s byty opět ožívá: Malometrážní byty v čele růstu cen
- Delší i kratší výpadky proudu zásadně ovlivňují chod firem. Zastaví se výroba, vypne se chlazení či servery, ale dochází také k ohrožení bezpečnosti zaměstnanců a zákazníků. Jak tato rizika co nejlépe eliminovat?