Noční nájezdy do lednice: co je způsobuje a jak jim předejít

Rubrika: Tipy a triky
TNBiz (TNBiz), 2.02.2019

V zimě spousta lidí nabude na objemu, ale s blížícím se létem se snaží svoji váhu zase snížit. Ti, kterým to trvá déle, začnou s hubnutím zkrátka okamžitě. Za předpokladu, že chcete předejít jojo efektu, je to ideální řešení. Držení diety ale obvykle způsobuje hlad. Jak mu předejít?

Abyste opravdu poctivě zhubnuli a opět nenabrali, je potřeba shazovat systematicky. Začněte u změny jídelníčku. Základ by měla tvořit snídaně plná vlákniny, bílkovin a sacharidů. U té se klidně můžete rozšoupnout. Ideální je si ráno mimo celozrnné pečivo dát i ovoce. To se totiž nemusíte bát jíst během dopoledních hodin. Obsahuje sacharidy. Zkuste však vynechat kávu, která obsahuje příliš mnoho škodlivých látek a nahraďte ji čajem.

K obědu zvolněte, ale s klidem si dvakrát týdně dejte rybu. K večeři volte lehčí jídla jako salát. Mezi hlavními jídly se nezapomeňte dopoledne a odpoledne nasvačit. Pravidelná strava zaručí to, že nebudete během dne hladovět a definitivně pak zapomenete vyjídat ledničku, zejména tedy v nočních hodinách. Pokud byste měli přeci jen tuto tendenci, některé tekutiny vám hlad spolehlivě zaženou.

Mezi ty nejhlavnější patří citron. Pár kapek vitamínu C dělá skutečné zázraky. Klidně si dejte sklenku vody před spaním nebo po večírku, pokud vám kručí v břiše. Význam pro vás má si dát sklenku i ráno před snídaní. Stáhne se vám žaludek a méně toho posléze sníte. Stejný účinek má ale i čaj z čerstvé máty nebo zázvoru. V případě, že to nezabere, zkuste perlivou vodu.

Na jídlo zpravidla myslíte, když se nudíte, ale v ruce přece pořád něco mít nemusíte. Řešením je jít na procházku nebo se zabavit nějakým zajímavým filmem. Jistě vám to myšlenky odvede. Lepší variantou je samozřejmě procházka. Na čerstvém vzduchu se vám prokrví mozek a navíc si můžete i zaběhat. Bez sportu se během hubnoucího procesu neobejdete.

Možná byste to neřekli, ale mezi jídla, co vám hlad spolehlivě utlumí, patří polévky. V restauraci si k obědu s klidem objednejte zeleninový vývar. Ten má v sobě minimum kalorií a zasytí vás. Pohlazením pro žaludek je ale i avokádový salát. Avokádo je totiž plné vlákniny a má v sobě mono nenasycené tuky. Budete se po něm cítit jak jinak než blaze. Vyjídat ledničku už v noci nebudete. Možností, jak tomu předejít je totiž spousta.

Názory na článek  Noční nájezdy do lednice: co je způsobuje a jak jim předejít
Na dané téma nejsou žádné názory.
Známkuj

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem


Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie

Články Tipy a triky