Přivolejte si jaro do svých domovů pomocí fototapet

Fototapeta

Za fototapety na zeď mohou být považovány velkoplošné obrazové tapety, které v sobě zahrnují určitý motiv či design. „Fototapety jsou stále populárnějším způsobem pro zvelebení zdí interiéru i díky svým rozmanitým barvám a živým vzorům,“ říká Tadeáš Tenkl, odborník z oddělení tapet a dekorací v projektových marketech Hornbach. Rozkvetlé květiny, zářící slunce, probouzející se příroda, obrostlé stromy, zelenající se tráva a mnoho dalších motivů lze snadno pomocí fototapet aplikovat do vašeho interiéru a navodit tak příjemné pocity i atmosféru každý den po celý rok. „Fototapety se navíc dají využít i k optickému zvětšení bytu, kde vytvoří dojem opravdového pohledu do vybraného prostředí,“ doplňuje Tadeáš Tenkl. Hodí se do obývacího pokoje, pracovny i jídelního koutu či kuchyně.

 

Typy fototapet a jejich lepení

Na trhu jsou dva druhy fototapet – papírové a vliesové. Pro oba druhy fototapet je při lepení nutné zajistit pokojovou teplotu kolem 20 stupňů Celsia a vyhnout se průvanu. Pro vyrovnání tapety je dobré jí několik dní před lepením rozbalit. Standartně bývá u fototapet přibalené rovněž i speciální lepidlo. „Ve dvou se to lépe táhne a platí to i v tomto případě. Váš parťák nebude jen podavač nářadí a takzvaná psychická podpora, ale především nepostradatelná součást při instalaci tapety, na kterou jeden pár rukou jednoduše nestačí. Mimo fototapety a krycí folie na zem bude potřeba kbelík, pravítko, zalamovací nůž, vodováha, tlakový válec, štětec a stěrka na přebytečné lepidlo. Fototapetu lze snadno instalovat v pár krocích, které vás zaručeně dovedou ke kýženému výsledku,“ upřesňuje odborník Tadeáš Tenkl.

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Názory na článek
Na dané téma nejsou žádné názory.

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie



Články Interiéry