Interiérové trendy pro jaro a léto 2021


 

Veselé a povzbuzující barvy, množství rostlin a přírodní materiály vdechnou nový život do nejednoho interiéru. 

„Nemůžeme ignorovat, jak předešlý rok změnil vnímání našich obydlí. Z domovů se staly multifunkční prostory, takže pohodlí a útulnost byly v bytovém designu prvořadé. Tento rok budeme do našich příbytků vnášet barvy a světlo či odvážnější vzory a textury. Všechno, co nám pomůže dosáhnout optimistické atmosféry,“ říká Tadeáš Tenkl, odborník ze Světa bydlení v projektových marketech Hornbach.

Pop up

Interiérový design je o rovnováze. Neutrální barvy stěn ve spojení s doplňky ve výrazných akcentech, odvážných barvách a plných kontrastech – rafinované spojení, které podpoří naše impulzy a bystrou mysl. A přesně o tom je interiérový styl Pop up. Ideální pro všechny, kteří hledají svěžest, hravost a abstrakci.

 

Take a break

Ať už půjde o tropické pokojové rostliny, odvážné kusy nábytku či atraktivní tapety, tlumené odstíny zelené budou neoddělitelnou součástí tohoto bytového stylu.  Vneste do domova barvu štěstí, která vás pojí s přírodou. Každý den tu najdete klidnou atmosféru a útočiště před uspěchaným světem.

  

Pure spice

Teplé odstíny koření, exotické kultury, přírodní udržitelné materiály a vzdušné prostory. Uvolněná a zároveň atraktivní atmosféra, která potěší každou bohémskou duši. Spojení nezapomenutelných vrstev a prvků, které jednoduše nepřehlédnete. Tento interiérový design spojí jedinečné styly ležérním tónem. Pokud jste i vy duší nespoutaný bohém, okořeňte váš domov špetkou nekonvenčnosti.

 

Cool down

Uvolněte se a relaxujte i v letním horku. Interiér inspirovaný skandinávským minimalismem zjemněte měkkými přírodními akcenty. Neutrální šedá barva symbolizující stabilitu místnost vizuálně uzemní. Přírodní povrchy do ní vnesou útulnost. Vytvořte pro rodinu místo, na kterém může zůstat každá duše svobodná.

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Názory na článek
Na dané téma nejsou žádné názory.

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie



Články Interiéry