Vyplněný kontaktní formulář je cennou komoditou, která ale rychle chladne

Hypoteční lead neboli vyplněný formulář s žádostí o financování vzniká především v situaci, kdy zájemce o nemovitost vyplňuje formulář s žádostí o prohlídku nemovitosti. V této chvíli je největší pravděpodobnost chytit „horký“ kontakt na klienta, který bude potřebovat financování, a vytěžit z této situace maximum.




Z praxe vyplývá, že tento „horký“ kontakt na klienta v čase velmi rychle chladne.  Zájem potenciálního klienta klesá, zjišťuje si jiné nabídky, nebo prostě zajištění hypotéky odloží. Kontakt vychladne v řádech několika dnů.

Nejlepší doba, kdy kontaktovat klienta z hypotečního leadu, lépe řečeno, zavolat na tento kontakt, je tedy do 10 minut, od vyplnění formuláře. V této chvíli je kontakt nejlépe vytěžitelný,“ vysvětluje Jiří Tschiharsch, partner B3 Technology.

Dalším důležitým faktorem je kvalita hovoru, který přichází ihned po přijetí vyplněného formuláře. Mezi našimi klienty jsou velké rozdíly v kvalitě tohoto kontaktování. Přitom první kontakt s vyloženě horkým HL je to nejdůležitější, co následně vytváří vztah s klientem, ukazuje na spolehlivost dodavatele a následně vytváří finanční zisk,“ dodává Jiří Tschiharsch.

Finanční poradce, ke kterému se vyplnění hypoteční lead neboli kontaktní formulář dostane, by si měl uvědomit, že za tím není zboží, ale člověk, který za týden neví, že vyplnil nějaký formulář. Ze zkušenosti víme, že pokud si společnosti nechají hypoteční leady v databázi pro své poradce, či přímo pro nováčky, nebudou obchody z těchto kontaktů fungovat.

Z komunikace s našimi klienty, finančními skupinami a poradci víme, že existují případy, kdy se takto nechává kontakt rychle vychladnout a následně již není možné z takového klienta vytěžit téměř nic,“ dodává Jiří Tschiharsch.

Na trhu existují dodavatelé hypotečních leadů, kteří jeden kontakt zasílají více poradcům. V tuto chvíli, vyhrává nejrychlejší a nejlepší. B3 Technology nabízí exkluzivitu, to znamená, že jeden unikátní kontakt = jeden odběratel.

B3 Technology

Společnost B3 Technology, s. r. o. vznikla jako mateřská společnost skupiny firem cílící převážně na realitní trh. Core byznysem je on-line marketing v realitním sektoru. Ve struktuře firem vznikají nové start-upy zaměřené na e-commerce a PR.

Společnost se též profiluje jako venture kapitálová, investující do dalších startupových společností. Pro své klienty zajišťuje i odborné poradenství a mentoring.

Více informaci na: www.b3technology.cz



Názory na článek
Na dané téma nejsou žádné názory.

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Hypotéky