Jednoduchý návod, jak si zamilovat sport!

Taky jste si dali předsevzetí, že se v novém roce budete víc hýbat – a ještě není ani půlka ledna a Vaše motivace už je ta tam? Máme pro Vás 8 skvělých tipů, které Vás opět nakopnou! PS: Nakupování hezkých hadříků je samozřejmě povoleno :)

1. Šaty dělaj člověka!

 „Takoví ti lidi, co se chodí do fitka jen převádět!“ Ne, těmi se stát fakt nemusíte :D Pravdou ale je, že pokud si pořídíte na sport slušivé a dobře padnoucí oblečení, neskutečně Vás to nakopne! Přitom hezké vybavení nemusí stát majlant – dnes lze i kvalitní funkční oblečení pořídit za pár stovek, což za ten pocit určitě stojí, ne?

2. Boty k posteli!

Jaké boty? No přece ty běžecké :-) Třeba! Anebo cvičební úbor – záleží, co máte v plánu po ránu dělat. Pokud si vše nachystáte už před spaním na hromádku na oči, šance, že se na to vykašlete, je mnohem menší. To samé platí, když jdete cvičit po práci – mějte věci při ruce sbalené do baťůžku, a ne někde zastlané na dně skříňky. Prostě veškeré „překážky“ (které jsou stejně jen ve Vaší hlavě) si odstraňte z cesty a půjde Vám to snáze!

3. Odměna motivuje!

Za dobrou práci je třeba se odměnit – ideálně samozřejmě jinak než návštěvou fast foodu :-) Udělejte si ze cvičení hezký rituál, po kterém se odměníte třeba příjemnou sprchou, voňavou kávou, krekry s oříškovým krémem Nutspread, zapálením vonné svíčky, masáží, … je to jen na Vás! Možností je spousta, ale uvidíte, že s vidinou odměny na konci budete určitě cvičit ještě raději.

 4. Vizualizace

Že si prostě „neumíte představit“ sami sebe, jak po těžkém dni jdete ještě běhat? Nebo jak ráno vstáváte jenom proto, abyste si zaplavali? A co když si to OPRAVDU PŘEDSTAVÍTE :-)? Přemýšlejte v duchu nad tím, jak skvěle se cítíte, když běžíte v přírodě a cítíte se naprosto svobodní nebo když Vás bolí ve fitku svaly, ale stále zabíráte a žasnete, co Vaše tělo dokáže. Čím barvitěji si to vybavíte, tím spíše dojdete k tomu, že možná vlastně… CHCETE JÍT BĚHAT, není to tak?

 5. Hlavní je ZAČÍT!

Dejme tomu, že prostě opravdu nezvládnete běhat půl hodiny. No dobře, ale co třeba aspoň začít? Ve chvíli, kdy se převléknete a řeknete si, že jdete běhat na pět minut a dost, máte už na půl vyhráno. Nejlepší tréninky jsou totiž zpravidla takové, do kterých nemáme vůbec chuť. Takže je nakonec možné, že když už budete venku, ještě si svůj běžný okruh natáhnete, stejně tak, když začnete cvičit, chuť a energie už přijde sama. Takže NEPŘEMÝŠLEJTE a prostě ZAČNĚTE!

 6. Najděte si parťáka

Někdo nedá dopustit na běhání o samotě, aby se mohl pořádně ponořit do svého nitra a svých myšlenek, někdo naopak k pořádnému výkonu potřebuje parťáka nebo celou skupinu. Pokud patříte k té druhé kategorii, parťáka na sport si určitě najděte – hlavně na sociálních sítích s tím nebudete mít problém. Jenom pozor na dvě věci: za prvé nehledejte moc dlouho, ať nezačínáte věčně a za druhé nenechte se strhnout, ovlivnit a demotivovat leností někoho jiného :-) PS: Dokonalým parťákem, který Vás nenechá lenošit, může být i Váš pejsek!

 7. Hudba je mocná!

S hudbou je to podobné jako s oblečením – když najdete tu správnou, celý sport dostane úplně jiný rozměr. Určitě jste už zažili např. hodinu spinningu, která Vám jen díky super hudbě neskutečně utekla, a naopak i takovou, která Vás díky nevhodně zvolené muzice úplně otrávila. Pokud sportujete sami, je na Vás, co si pustíte do uší a co Vás nejvíc nabudí – i kdyby to byly třeba Šmoulí písničky, jděte do toho :D!

 8. Nemusím, CHCI!

 Asi stejně víte, že vše začíná ve Vaší hlavě – pokud něco MUSÍTE, budete to dělat s nechutí a odporem. Proto si neříkejte, že dnes MUSÍTE CVIČIT! „Dnes chci jít cvičit, protože chci být silná a mít zdravé tělo,“ – to už zní mnohem lépe, ne?

Líbil se Vám článek? Jaké motivační tipy ke sportu používáte Vy? Dejte nám vědět do komentářů!

Ještě více tipů, receptů a rad najdete také v knize Závislá na čokoládě!

 

 

 

Nutspread.cz

Český výrobce 100% ořechových másel. Bez přidaného cukru, lepku nebo palmového oleje, pečlivě vybráno jenom z těch nejlepších ingrediencí. Široký sortiment, vynikající chuť i konzistence. S nízkým obsahem sacharidů a nízkým glykemickým indexem zasytí na dlouhou dobu a nerozkolísají hladinu krevního cukru. Zato obsahují velké množství hořčíku, zinku i železa, minerály a zdravé tuky.

Přesvědčte se sami, že i zdravé věci mohou skvěle chutnat.

Více informaci na: www.nutspread.cz



Názory na článek
Na dané téma nejsou žádné názory.

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Tipy a triky