Komentář k nucenému převádění zákazníků na spot. ČEZ takové praktiky odmítá
V souvislosti s včera v podvečer uveřejněnou zprávou Ušetřeno.cz o nuceném převádění zákazníků s fixovanými smlouvami na spot, kterou potvrdil i Energetický regulační úřad bychom rádi jen zopakovali, že ČEZ podobné praktiky odmítá. ČEZ Prodej vždy dodržoval podmínky fixací během celé doby jejich platnosti. Nepřevádíme zákazníky na spotové ceny na burze, nevypovídáme smlouvy a jednáme vždy a za každých okolností transparentně a férově. A tak budeme jednat i nadále.
Ve stručnosti:
a) V případě, že je fixovaná cena ve smlouvě zákazníka vyšší, než je strop, tak budeme zákazníkovi fakturovat cenu zastropovanou.
b) Naopak v případě, že má zákazník uzavřenu fixaci za nižší cenu, než je strop, tak bude ČEZ Prodej fakturovat zákazníkovi cenu nižší po celou dobu platnosti fixace. Pak budeme fakturovat cenu zastropovanou (samozřejmě do té doby, dokud bude strop platit)
Roman Gazdík
mluvčí
ČEZ, a. s.Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Energie
- ČEPS řešila velký výpadek elektřiny, dodávky obnovila během několika hodin
- Cena elektřiny při blackoutu propadla extrémně do záporu
- Aktuální informace k příčinám dnešního rozsáhlého výpadku elektřiny
- Blackout v létě ukazuje slabá místa elektrické sítě a nutnost investic
- Slunce na střeše: Fotovoltaika živí už každý třináctý dům a ušetří tisíce korun ročně
- Bateriové úložiště? Investice, která se vyplatí při blackoutu i mikro výpadcích