Nábytek na internetu se vybírá v neděli, každý desátý objednává z mobilu

Největší český nábytkářský e-shop MT nábytek vybavil za první pololetí přes 45 tisíc objednávek, což je v porovnání s loňskem téměř jednou tolik. „S naším růstem souvisí i navyšování kapacit skladů a logistiky. Otevřeli jsme distribuční centrum v Praze, které zvyšuje rychlost dodání a zamezuje chybovosti,“ uvedla Petra Triščíková z e-shopu MT nábytek, který do nabídky nově zařazuje i bytové doplňky. Růst společnosti se projevuje také na růstu počtu zaměstnanců. „Aktuálně za fungováním e-shopu stojí více než 250 lidí,“ doplnila Triščíková.
Nejčastěji zákazníci e-shopu vybírají nábytek v neděli podvečer. „Málokdy se však stane, že by nábytek koupili hned při první návštěvě webu. Potřebují změřit místo, kam nábytek umístí, a také se radí s rodinou. Většinou tak k nákupu dojde při druhé či třetí návštěvě,“ vysvětluje nákupní chování Petra Triščíková z tuzemského e-shopu MT nábytek. Podle ní navíc není výjimkou, že se nákup uskuteční i po měsíci od první návštěvy.
Nově též roste počet zákazníků, kteří pro svou objednávku využívají mobilní telefon. „Podíl objednávek z mobilního telefonu se zdvojnásobil. V prvním pololetí letošního roku tyto objednávky představují 12 procent z celkového množství,“ uvedla Triščíková. Počítač pro vytvoření objednávky však využívá stále nejvíce zákazníků, konkrétně 81 procent.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Oáza klidu v administrativní „džungli“
- Na řemeslníka si počkáte týdny. Chybí napříč obory, od opravářů, elektrikářů až po kominíky
- Starší byty pokračovaly ve zdražování, růst dosáhl meziročně až 29 procent
- Komunitní energetika láká české chalupáře k investicím do FVE panelů. Solární systém má na chatě pětina, dalších 30 % pořízení zvažuje
- Pražský trh s byty opět ožívá: Malometrážní byty v čele růstu cen
- Co s přeplněnou popelnicí? Pražské služby nabízejí jednoduché řešení s humorem