Čeští cestovatelé nakupují letenky předem a ovlivní je fotky ze sociálních sítí
Čeští zákazníci nakupují letenky s předstihem. Během září nakoupilo letenky na následující rok o 28 % více zákazníků, než v loňském roce. Vyplývá to ze statistik společnosti Letuška.cz. Lidé tak reagují na marketingové kampaně, které se spouští čím dál dříve. Významným nástrojem komunikačních kampaní jsou sociální sítě.
Češi v září nakoupili o 28 % víc letenek než ve stejném období minulý rok. Po prázdninových měsících tak došlo k výraznému probuzení poptávky. „Zvyšující se zájem o nákup letenek s předstihem přikládám především nepříznivému počasí v České republice. Letecké společnosti kvůli tomu spouští kampaně již během září, což je o měsíc dříve než loni,“ říká Jan Marek, marketingový ředitel Letuška.cz.
Sociální sítě jsou důležitým komunikačním nástrojem, na kterém Letuška.cz pozoruje několik zajímavých trendů. Zatímco na Facebooku si čeští cestovatelé mezi sebou předávají cestovatelské tipy a rady, Instagram využívají jako zdroj inspirace. „V posledním roce zaznamenáváme čím dál větší vliv na nákupní chování díky sociální síti Instagram. Češi jsou ovlivňováni oblíbenými influencery a při výběru destinací se často rozhodují na základě jejich obrazového materiálu či doporučení “ říká Jan Marek.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Výstavba stagnuje. Řemeslníků je málo, ale nových staveb ještě méně
- Léto v českých lázeňských městech: díky podpoře z IROP ožívají památky i kolonády
- Jak funguje hypotéka bez svatby?
- PSN spouští nový projekt Žít Braník. Oživuje historický bytový dům z 30. let a mění ho v místo pro současný městský život
- Analýza CBRE: Hotelový trh prochází dynamickým oživením. Praha očekává návrat na předpandemické hodnoty ještě letos
- Desatero pro odolné budovy: Jak stavět a renovovat, aby se dům v létě nepřehříval a v zimě neztrácel teplo