Revitalizace obchodních center pokračuje v Karviné

Jana Brožková (Bydlet.cz), 17.06.2019
Důvodem revitalizace je stáří obchodních center Obchodní centrum Korso Karviná prošlo celkovou revitalizací a od května 2019 nabízí svým klientům kromě nových nájemců a nejnovějších konceptů stávajících nájemců i novou fasádu, interiér a restaurační prostory. Korso Karviná (dříve OC Karviná) je dalším z těch, která následují trend revitalizací starších obchodních center.

Vzhledem k saturaci českého trhu obchodních center a zpomalení nárůstu obchodních ploch v předchozích letech je revitalizace trendem posledních let. Důvodem je jednak stáří obchodních center, ale i měnící se zvyklosti klientů, větší důraz na architekturu a design a rovněž vzrůstající tendence zavádět či rozšiřovat stravovací možnosti s cílem nabízet větší množství služeb.

Vlastník Korso Karviná, společnost Bluehouse Capital, se rozhodl projít obdobnou revitalizací, přičemž OC Karviná bylo otevřeno již v roce 2003. Nyní svým klientům nabízí kromě nových obchodů i novou fasádu, podhledy a s tím související osvětlení a především nově vytvořenou restaurační zónu včetně dětského koutku. V průběhu let 2018 a 2019 prošlo nebo projde rekonstrukcí a změnou 72,5 % pronajatých ploch.

„Korso Karviná jsme získali do správy v roce 2018. Vzhledem ke stáří centra jsme se s vlastníkem dohodli na provedení nutných změn s cílem vyjít vstříc měnícím se zvyklostem spotřebitelů a kromě estetických změn zde představit nový a větší food court a také zázemí pro rodiny s dětmi. Kromě týmu správy se na celkové realizaci projektu podílelo také oddělení pronájmu maloobchodních prostor v naší společnosti,“ říká Jan Čížek, vedoucí pronájmu obchodních center ve společnosti Cushman & Wakefield.

„Dokončení rekonstrukce Korso Karviná je důležitým milníkem v proměně obchodního centra. Společnost Cushman & Wakefield v rámci projektu navrhla a realizovala úspěšnou leasingovou strategii, která vyústila v prodloužení nájemních smluv a rozšíření ploch stávajících nájemců. Centrum také přilákalo řadu nových značek, a může tak svým zákazníkům nabídnout vylepšený a stabilní tenant mix,“ říká Iain Fanthorpe, country manager ve společnosti Bluehouse Capital.


 

Názory na článek  Revitalizace obchodních center pokračuje v Karviné
Na dané téma nejsou žádné názory.
Známkuj

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem


Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie

Články Tiskové zprávy