Spor o neuznanou reklamaci telefonu řešil kupující několik let u soudu

Rubrika: Technika
Eva Jurčíková (Vaše Nároky.cz), 8.08.2019

 

Pan Jiří z Olomouckého kraje si v internetovém obchodě koupil telefon Nokia Lumia za necelých 13 000 . Navíc si přikoupil i pojištění proti rozbití a krádeži na 2 roky, které stálo cca 2 000 .

Za necelé dva roky od koupě mu telefon spadl ze schodů, pan Jiří jej proto nechal opravit v autorizovaném servisu, protože měl rozbití telefonu pojištěné. Během tří týdnů po opravě však přestal telefon fungovat, pan Jiří jej tedy reklamoval. Reklamace však byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození, které bylo údajně způsobeno vniknutím kapaliny.

S tímto vyjádřením však pan Jiří nemohl souhlasit, protože si byl jist, že telefon nikde nenamočil. Nechal si proto vypracovat znalecký posudek. „Nechal jsem si vypracovat znalecký posudek, který uvádí, že neuznání reklamace s přihlédnutím k uvedeným skutečnostem je neoprávněné,“ konstatuje ke znaleckému posudku pan Jiří, který se zanedlouho poté obrátil na právníka ze společnosti Vaše nároky.cz, která pomáhá kupujícím s neuznanými reklamacemi.

 „Vzhledem k projeveným vadám klient telefon řádně a včas reklamoval. Reklamace však nebyla vyřízena ke spokojenosti klienta, když byl telefon vrácen zpět s vysvětlením, že do telefonu vnikla kapalina a tímto byl poškozen. Tvrzení servisního technika bylo vyvráceno již dříve doloženým znaleckým posudkem, když tento uvádí, že v telefonu nejsou žádné stopy po vniknutí kapaliny,“ komentuje případ právník.

Protistrana kladně nereagovala na předžalobní výzvu, došlo tedy k soudnímu procesu. Spor se táhl několik let a nakonec skočil úspěchem pro kupujícího. Pan Jiří tak získal necelých 16 000 , což se skládalo z jistiny a úroku z prodlení. Je však pravděpodobné, že bez pomoci právníka by své peníze již nikdy neviděl.

Společnost Vaše nároky.cz

pomáhá občanům získat finanční odškodnění, na které mají nárok v případě, že se stali obětí nepoctivého a nekalého jednání obchodníků, institucí či státu. Služby společnosti jsou nastaveny pro oboustrannou spokojenost tak, že za ně klient neplatí žádné poplatky a jedinou odměnou pro společnost je provize ze získané částky do maximální výše 25 % pouze v případě vyhraného sporu. Se společností Vaše nároky.cz tedy klient nic neriskuje, nic neztratí a může jen získat. Portfolio oblastí odškodnění, které společnost za klienty řeší, je opravdu široké, od kompenzace za zpožděný let, přes nevyplacenou mzdu, krácení pojistného plnění či reklamaci dovolené, až po náhradu škody za pochybení lékaře.

Více informací na: www.vasenaroky.cz

Názory na článek  Spor o neuznanou reklamaci telefonu řešil kupující několik let u soudu
Na dané téma nejsou žádné názory.
Známkuj

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem


Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie

Články Technika