Češi v září létali za exotikou: skokanem měsíce byl Mauritius
„Nejoblíbenější dálkovou destinací se stala Dubaj. Polovina prodaných letenek do této destinace byla se společností Emirates a 40 % se Smart Wings. Druhé místo obsadil Bangkok. Třetí se umístilo Kolombo, kam Češi také v polovině případů zvolili let s Emirates, 30 % letenek se pak prodalo s Qatar Airways,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz.
Absolutním skokanem v prodaných letenkách se stal Mauritius s meziročním nárůstem 115 %. Ředitel Letušky si to vysvětluje především příznivou cenou letenky, kterou lze pořídit již od 14 tisíc korun. „Mauritius je populární pro všechny zákaznické segmenty. Vyhledávají ho rodiny s dětmi, starší cestovatelé, ale třeba i novomanželé pro svatební cesty,“ uzavírá Trejbal.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tipy a triky
- Věda Plus: Jak se za poslední léta vyvinula léčba roztroušené sklerózy? (audio)
- BCP a Alzheimer: Přírodní terpen jako naděje pro mozek
- Radioporadna: Vypěstovat své houby není žádná věda. Spíš zábavné dobrodružství (audio)
- Zhoršený zrak ovlivňuje paměť i psychiku seniorů: Neléčený šedý zákal může být rizikovým faktorem pro rozvoj demence
- Otevírá se prostor pro masivní využití mobilních bateriových úložišť. Jaké jsou jejich možnosti v praxi?
- Co obnáší přeměna chalupy na nízkoenergetickou stavbu (29.5.2025)