Home staging jde i virtuálně aneb Jak výhodněji prodat nemovitost

B3 Technology, 20.3.2021
Ceny nemovitostí obecně stále rostou. Ale někomu se nemusí dařit zanedbanou nemovitost prodat, nebo jen pronajmout. Byt nebo dům může projít zkrášlující procedurou tzv. home stagingem. A v dnešní době se dokonce nikdo nemusí dřít s nábytkem, aby byt vypadal líp. Stačí jen trochu grafického umu.


 

V poslední době, a to nejen kvůli pandemii koronoviru, se rozšířil zájem o virtuální home staging. To znamená, že šikovný grafik v podstatě vytvoří vizualizace jednotlivých pokojů a nemovitost najednou vypadá úplně jinak. Ale i když odpadá stěhování nábytku, není virtuální home staging levná záležitost,“ říká Tomáš Urbánek z realitního portálu Realitymat.cz a dodává, že na druhou stranu se majiteli nemovitosti mohou vrátit peníze výhodnějším prodejem. 

Nevýhodou virtuálního home stagingu je to, že při prohlídce v prodávané nemovitosti nábytek není. Ideální je tedy kombinace, nechat si profesionálně byt nebo dům uklidit a virtuálně doplnit třeba vestavěné skříně, kuchyň, nebo třeba gauč. Noví majitele také leckdy ocení, že prodávající za ně udělá vizualizaci a oni se pak při případné rekonstrukci mohou těmito materiály inspirovat. 

Home staging jde udělat i levně

Pokud chce prodávající jen poradit, jak zvelebit nemovitost před prodejem, může si pozvat tzv. home stagera. Ten si nemovitost prohlédne a poradí třeba s lepším osvětlením, rozmístěním nábytku efektivně poradí, co a jak upravit. Součástí home stagingu je i nabídka uskladnění starého nábytku a půjčení nového, aranžmá a tipy, kde výhodně nový nábytek koupit.  

Platí pravidlo, že uklizený a vkusně vyzdobený byt se prodává mnohem lépe než nemovitost, kde je binec. Hlídat by si to měl ale nejen prodávající, ale i realitní makléř, který byt či dům prodává. Je jasné, že více zaujme fotografie s květinou než s hromadou starých novin. I takové inzeráty však v nabídkách realitních kanceláří můžete najít,“ dodává Urbánek.   

B3 Technology

Společnost B3 Technology, s. r. o. vznikla jako mateřská společnost skupiny firem cílící převážně na realitní trh. Core byznysem je on-line marketing v realitním sektoru. Ve struktuře firem vznikají nové start-upy zaměřené na e-commerce a PR.

Společnost se též profiluje jako venture kapitálová, investující do dalších startupových společností. Pro své klienty zajišťuje i odborné poradenství a mentoring.

Více informaci na: www.b3technology.cz



Názory na článek
Na dané téma nejsou žádné názory.

Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Reality