Letní vesmír ve 3D -brány Hvězdárny a planetária Brno jsou stále otevřeny dokořán

Ať už bude svítit Slunce nebo budou padat trakaře, brány Hvězdárny a planetária Brno jsou stále otevřeny dokořán. Přijít se podívat mohou všichni – počínaje nejmenšími kosmoplavci, přes jejich rodiče až po zasloužilé a zkušené vesmířany. Nabízíme pořady jak pod skutečnou oblohou, tak i digitální projekcí jednoho z největších 3D planetárií v Evropě. Stačí kliknout na www.hvezdarna.cz/program a určitě si vyberete!

Kouzelný glóbus 3D

vždy ve středu a sobotu od 16 hodin

Takové dobrodružství by chtěl zažít snad každý! Malá, zvědavá Mia na prázdninách u dědečka objeví v podkroví záhadný astronomický přístroj, který vlastní její výstřední strýček Edmund. Brzo se ukáže, že není na okrasu, ale že se s ním může ovládat celá planeta Země!

Vesmír 3D

vždy v pondělí a čtvrtek od 18 hodin

Zahrajme si na dávné objevitele. Na ty, kteří sebrali odvahu a vypluli na širý oceán, aby jako první spatřili dosud neznámé krajiny. Vše, co uvidíte, je výsledkem lidského studia vesmíru. Žádné pověry, ale věda v té nejryzejší podobě!

Hvězdný cirkus 3D

vždy v úterý a pátek od 18 hodin

Přemýšleli jste někdy o tom, z čeho jste stvořeni? Vydejte se to spolu s námi zjistit! V atomech lidských těl je totiž uchována celá historie vesmíru. Všechny atomy, od železa v naší krvi, přes vápník v našich kostech, až po kyslík, který dýcháme, pochází ze vzdálených svítících bodů na nebi.

Vesmírné oázy 3D

vždy ve středu a sobotu od 18 hodin

Jsme obyvateli vodního světa. Obyvateli obří vesmírné oázy, která se řítí prázdným kosmickým prostorem kdesi mezi Venuší a Marsem. Voda formuje náš svět i nás samotné. Co když se ale vydáme někam opravdu daleko? Třeba do vesmíru! Po vodě budeme pátrat napříč Sluneční soustavou: uvnitř hlubokých měsíčních kráterů, v žíravé výhni Venušiny atmosféry, v pouštích marsovských planin i na zamrzlých družicích Jupiteru a Saturnu.

Navíc uvádíme i řadu představení pro menší astronauty ve 2D. V pondělí a ve čtvrtek Se zvířátky o vesmíru 2D, v úterý a pátek Kouzelný útes – Kaluoka’hina 2D vždy v 16 hodin. A protože je letošní léto prozářené Sluncem, ve 20.00 od pondělí do soboty přijďte na Sluneční superbouři 2D.

Social icons