Nejlepší letecký prodejce: tuzemské ocenění předáno
V průběhu minulého týdne udělily prestižní ceny pro nejproduktivnější partnery společnosti Amadeus a České aerolinie. Cestovní agentura Asiana, provozovatel letenkového portálu Letuška.cz, získala ve středu první místo Amadeus Awards v kategorii produkce segmentů na lety z České republiky. Tím úspěch Asiany ale nekončil. Ve čtvrtek obhájila i pozici největšího prodejce letenek ČSA.
„Obou prvenství si velmi vážíme. Za tímto oceněním se skrývá spousta práce, za kterou bych chtěl svým kolegům poděkovat. I v letošním roce hodláme v našem úsilí pokračovat a nepolevit. Doufáme, že tento úspěch zopakujeme i příště,“ komentoval úspěchy Josef Trejbal, ředitel Asiany.
Poslední květnovou středu udělovala společnost Amadeus ocenění pro nejproduktivnější tuzemské zákazníky za rok 2017. V prostorách Černé labutě převzala společnost Asiana ocenění za produkci segmentů na lety z České republiky a umístila se tak před společnostmi GBT CR a HRG, které obsadily druhé a třetí místo.
Důvod k radosti měla společnost Asiana i následující den, kdy přebrala ocenění pro nejlepšího obchodního partnera letecké společnosti ČSA. V prestižní každoroční soutěži Českých aerolinií se Asiana pravidelně umisťuje na předních příčkách a ani letos tomu nebylo jinak. V kategorii IATA agentur obsadila druhé místo Student Agency, třetí místo společnost HRG.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Praha se loni rozrostla o 27 406 lidí, bytová výstavba za tímto trendem stále výrazně zaostává
- Stav zásob plynu v Česku stále postupně klesá a blíží se k 59% naplněnosti zásobníků - odhad nevyšel a zásoby klesly pod 60 %. Stav zásob oproti loňskému roku je nyní o 7,45 % vyšší
- Jihočeská Volyně nabídne vize pro celé české stavebnictví. Na dva dny se stane světovým centrem dřevostaveb
- Nájemní vztah se digitalizuje. Elektronický podpis nabízí již polovina pronajímatelů
- Copernicus: Sopečné emise SO2 z Islandu dosáhnou kontinentální Evropy
- PRŮZKUM: Za jídlo a koledu na Velikonoce utratíme průměrně kolem tří tisíc, ceny hlídáme více než loni. Tradiční zvyky ustupují domácí pohodě